Voor wie?

AudioFysio is ontwikkeld voor mensen die zelf hun pijn in de lage rug willen verminderen. Het is bedoeld voor mensen die zelf in actie willen komen voor een pijnvrije rug. Voor jong en oud. Wij willen dat iedereen zelfstandig aan zijn gezondheid kan werken. Met internet zijn de mogelijkheden hiervoor toegenomen.

Voor welke klachten?

Voor lage rugklachten met een aanwijsbare specifieke oorzaak, zoals een gebroken wervel, is AudioFysio niet bedoeld. Gelukkig is bij meer dan 90% van de mensen met rugklachten geen aanwijsbare specifieke oorzaak te vinden. Voor deze rugklachten is AudioFysio wèl bedoeld. Denk bijvoorbeeld aan spit, ischias, door je rug gaan of ochtendstijfheid. Deze klachten zijn doorgaans veroorzaakt door een slechte houding of een verkeerde beweging.

Zelf oplossen

Natuurlijk moet iedereen naar de dokter of de fysiotherapeut wanneer dat nodig is. Maar het merendeel van de rugklachten kun je zelf oplossen, als je maar weet wat je moet doen. Met AudioFysio kun je zelfstandig je pijn in de lage rug oplossen. En dat op een verantwoorde manier. Met goede ondersteuning.

Oefenen tegen pijn in de lage rug

Met AudioFysio oefen je waar en wanneer je maar wilt. Zolang je een internetverbinding hebt, kun je aan de slag. Je bent niet gebonden aan vaste tijden zoals bij de fysiotherapeut. En je hoeft niet eerst op de fiets te stappen. Je bent dus heel flexibel in je tijd!

oefeningen voor pijn in de lage rugKom in actie

Met AudioFysio herstel je van lage rugklachten. Daarnaast verklein je de kans op een terugkeer van rugpijn. Je besteedt namelijk ook aandacht aan de belastbaarheid van je rug. Je maakt je rug sterk en voelt je gezond en energieker. Hierdoor ben je minder vatbaar voor een terugkeer van rugpijn.

Oefen tegen rugpijn!