Over ons

AudioFysio streeft naar een goede gezondheid voor iedereen. Daarbij moet iedereen zo goed mogelijk zelfstandig zijn gezondheid kunnen verbeteren. Lage rugpijn is één van de meest voorkomende gezondheidsklachten. Het oefenprogramma van AudioFysio is ontwikkeld voor mensen met lage rugklachten, die dit zelfstandig aan willen pakken.

Oefenprogramma

Het oefenprogramma is zorgvuldig samengesteld. In een professioneel programma werk je zelfstandig aan een gezonde rug. Je verbetert zowel de mobiliteit, spierfunctie en stabiliteit van je rug. Naast pijnvermindering wordt je rug dus sterk en stabiel. Hierdoor kunnen terugkerende rugklachten worden voorkomen.

Wie zijn wij

De mensen van AudioFysio zijn wetenschappelijk opgeleid en hebben een medische achtergrond. De oprichter is Peter Arentsen. Hij is gezondheidswetenschapper en heeft tevens jarenlange ervaring als fysiotherapeut.

Heb je een vraag, een idee of wil je met ons samenwerken? Dan mag je altijd contact opnemen via info@audiofysio.nl

Algemene informatie

De inhoud van AudioFysio is eigendom van PM Health. PM Health is geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.

KVK-nummer: 62598295
BTW-nummer: 854881657B01

AudioFysio geeft je de mogelijkheid zelfstandig je rugklachten te verhelpen!

oefeningen rugpijn

Zelf de oplossing

Het oefenprogramma is ontwikkeld om mensen de gelegenheid te geven zelfstandig lage rugklachten aan te pakken. Natuurlijk kun je naar de dokter of fysiotherapeut als dat nodig is. Het merendeel van de rugklachten kun je echter zelf oplossen, als je tenminste weet wat je moet doen.

Hoe?

Met het oefenprogramma weet je wat je zelf kunt doen. Een goede houding en de juiste oefeningen zijn voor velen de sleutel tot succes.

Naar het oefenprogramma