Hét oefenprogramma voor een pijnvrije en gezonde rug

Over ons

Het is goed je hier te zien. Je bent hier om van lage rugpijn af te komen. We worden heel enthousiast als als we denken aan de resultaten die je gaat bereiken met ons oefenprogramma. Het oefenprogramma wordt al een aantal jaren met veel succes in de praktijk gebruikt en is ontwikkeld omdat we streven naar een goede gezondheid voor iedereen.

Een pijnvrije rug

Lage rugpijn is één van de meest voorkomende gezondheidsklachten. Sommige mensen willen alleen informatie over rugpijn. Bedenk wel: informatie is alleen nuttig als je er iets mee doet. Je kunt met jezelf afspreken de oefeningen te leren en uit te voeren. Je zult zien dat wat je leert, bijdraagt aan het resultaat, namelijk verder leven zonder rugpijn.

Eigen oefenprogramma

Het oefenprogramma is zorgvuldig en professioneel samengesteld. In een eigen programma werk je online aan een gezonde rug. Je verbetert zowel de mobiliteit, spierfunctie en stabiliteit van je rug. Naast pijnvermindering wordt je rug daardoor sterk en stabiel. Dat betekent dat je ook terugkerende rugklachten voorkomt.

Wie zijn wij

De mensen achter het oefenprogramma zijn wetenschappelijk opgeleid en hebben een medische achtergrond. De oprichter is Peter Arentsen. Hij is gezondheidswetenschapper en heeft jarenlange ervaring als fysiotherapeut.

Wil je meer weten? Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@audiofysio.nl

Het oefenprogramma geeft je de mogelijkheid zelfstandig je rugklachten te verhelpen!

oefeningen rugpijn

Zelf de oplossing

Stel de resultaten eens voor die je gaat bereiken met het oefenprogramma. Bedenk eens hoe je je over een aantal dagen voelt als je terugkijkt naar dit moment. Het moment dat je een volgende stap zet naar een gezonde en sterke rug!

Wil je meteen beginnen met de Lage Rugpijn Oefen App?

lage rugpijn oefen app

lage rugpijn oefeningen app

Klaar voor de volgende stap?

Met het oefenprogramma weet je wat je kunt doen. Een goede houding en de juiste oefeningen zijn voor velen de sleutel tot succes. De echte manier om een pijnvrije rug te krijgen, is niet langer te wachten, maar meteen te beginnen. Laat je verwachtingen, angst of twijfel achter je en begin simpelweg. Wat moet ik nog meer zeggen om je te helpen?

Naar je eigen oefenprogramma

Algemene informatie

Alle inhoud is eigendom van PM Health. PM Health is geregistreerd bij de Nederlandse Kamer van Koophandel.

KVK-nummer: 62598295
BTW-nummer: 854881657B01